Brak danych.
Studiował retorykę (1685-1686) i filozofię (1686-1689).
Był profesorem infimy w jezuickim kolegium lublińskim (1689-1690), gramatyki w kolegium jarosławskim przy kościele św. Jana (1690-1691) i kolegium lwowskim (1691-1692) oraz poetyki w kolegium lwowskim (1692-1693). Potem wykładał retorykę w kolegium łuckim (1698-1699), kolegium sandomierskim (1699-1700) i kolegium toruńskim (1700-1701). Był prefektem szkół (1702-1703) i prefektem konwiktu w kolegium rawskim (1702-1703, 1704-1706).
Był superiorem w rezydencji samborskiej (1710-1712, 1714-1716, 1722-1728), misjonarzem w Błażowie (1716-1717) i Samborze (1717-1722), prefektem budowy w rezydencji samborskiej (1717-1722).
Brał udział w poselstwie Stanisława Chomętowskiego do Turcji w celu zatwierdzenia pokoju karłowickiego (1712-1714). Tę wyprawę opisał w dziele "Poselstwo wielkie JW. Stanisława Chomętowskiego, Wojewody Mazowieckiego, od Najjaś. Augusta II króla Polskiego, książecia Saskiego, Elektora Rzeczypospolitej, do Achmeta II Sułtana Tureckiego, wiełkiego z pełną mocą posła z szczęśliwym skutkiem przez lata 1712, 1713 i 1714 odprawione, potomnych czasów pamięci i wdzięczności podane, rzetelnym jego opisaniem przez X. Franciszka Gościeckiego S.J." (Lwów 1732).
Żył w XVII-XVIII wieku.
I RP edu
Projekt „Społeczne i kulturowe uwarunkowania edukacji w Rzeczypospolitej XVI–XVIII wieku” (nr rejestracyjny 2bH 15 0122 83), realizowany przez Polskie Towarzystwo Historyczne w ramach programu „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” w latach 2016–2019, ma na celu ukazanie idei edukacyjnych i programów kształcenia oraz instytucji związanych z edukacją w kontekście przemian społecznych i kulturowych dokonujących się w Europie i Rzeczypospolitej doby nowożytnej.