Brak danych.
Studiował filozofię (logikę, fizykę, metafizykę) w kolegium jezuitów w Kaliszu (1688-1691) oraz teologię (1694-1698).
Wykładał infimę i gramatykę (1687-1688, 1691-1692), syntaksę (1692-1693) i poetykę (1693-1694) w kolegium jezuickim w Krośnie. Później był profesorem retoryki w kolegium w Jarosławiu przy kościele św. Jana (1699-1700), w kolegium lwowskim (1700-1701), w kolegium lublińskim (1701-1702), w kolegium sandomierskim (1705-1707). Wykładał również filozofię i matematykę w kolegium sandomierskim (1702-1705).
W kolegium sandomierskim był prefektem szkół (1707-1708), regensem konwiktu Bobolów (1708-1716, 1723-1729) oraz rektorem (1715-1723).
Był znanym kaznodzieją, autorem przynajmniej sześciu dzieł drukowanych, autorem dramatu “Sodalis Parthenius” oraz rękopiśmiennych wykładów z retoryki “Compendium eloquentiae”.
Żył w XVII-XVIII wieku.
I RP edu
Projekt „Społeczne i kulturowe uwarunkowania edukacji w Rzeczypospolitej XVI–XVIII wieku” (nr rejestracyjny 2bH 15 0122 83), realizowany przez Polskie Towarzystwo Historyczne w ramach programu „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” w latach 2016–2019, ma na celu ukazanie idei edukacyjnych i programów kształcenia oraz instytucji związanych z edukacją w kontekście przemian społecznych i kulturowych dokonujących się w Europie i Rzeczypospolitej doby nowożytnej.