Brak danych.
W dniu 22 kwietnia 1584 roku został zapisany do jezuickiego seminarium św. Wacława w Pradze, pod rokiem 1585 występuje jako uczeń klasy gramatycznej seminarium, potem wpisany do klasy humanistycznej kolegium jezuickiego w Pradze (5 listopada 1587 roku).
Po powrocie do kraju został uczniem Błażeja Golinusa – poety humanistycznego i rektora Akademii Krakowskiej.
Był profesorem Akademii Krakowskiej, seniorem Bursy Ubogich Akademii Krakowskiej, zabiegł o pomoc dla swej uczelni na sejmie warszawskim (1611), był także autorem rozprawy dotyczącej tego wystąpienia (1611).
Żył w XVI-XVII wieku.
I RP edu
Projekt „Społeczne i kulturowe uwarunkowania edukacji w Rzeczypospolitej XVI–XVIII wieku” (nr rejestracyjny 2bH 15 0122 83), realizowany przez Polskie Towarzystwo Historyczne w ramach programu „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” w latach 2016–2019, ma na celu ukazanie idei edukacyjnych i programów kształcenia oraz instytucji związanych z edukacją w kontekście przemian społecznych i kulturowych dokonujących się w Europie i Rzeczypospolitej doby nowożytnej.