Brak danych.
Został wybrany preceptorem Jerzego Ossolińskiego, wojewodzica podlaskiego i sandomierskiego, podczas jego studiów w kolegium jezuickim w Grazu w latach 1608-1612 oraz w Lowanium w latach 1613-1614. W roku 1613 podczas podróży do Lowanium Papecort razem z podopiecznym odwiedzili Czechy (Praga, Pilzno) oraz Frankfurt nad Menem, gdzie spotkało ich wiele przygód i utrapień, podczas których Papecort opuścił swego podopiecznego (1613) i zostawił z drugim opiekunem - Michałem Possedaro. Papecort miał być człowiekiem uczonym, ale też surowy dla młodego Ossolińskiego, któremu nie raz wymierzał kary cielesne. Papecort nie znał języka polskiego, przez co szybciej miał nauczyć niemieckiego młodego Ossolińskiego, któremu nie towarzyszył podczas podróży żaden Polak. Okazał się jednak złym opiekunem, skoro opuścił w potrzebie ucznia.
Żył w XVI-XVII wieku.
I RP edu
Projekt „Społeczne i kulturowe uwarunkowania edukacji w Rzeczypospolitej XVI–XVIII wieku” (nr rejestracyjny 2bH 15 0122 83), realizowany przez Polskie Towarzystwo Historyczne w ramach programu „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” w latach 2016–2019, ma na celu ukazanie idei edukacyjnych i programów kształcenia oraz instytucji związanych z edukacją w kontekście przemian społecznych i kulturowych dokonujących się w Europie i Rzeczypospolitej doby nowożytnej.