Brak danych.
Dnia 8 sierpnia 1732 roku wstąpił do zakonu pijarów w Podolińcu. Po nowicjacie przez cztery lata uczył w niższych klasach (rok w parwie, dwa w gramatyce i rok w syntaksie). Studia teologiczne odbywał w Warszawie, ukończył je w 1743 roku.
Po krótkim pobycie w Górze w 1743 roku wyjechał jako stypendysta na studia do Francji, gdzie zdobył dobrą znajomość języka i literatury oraz wiedzę z zakresu architektury i budownictwa. Interesował się techniką. Zwiedził manufaktury w kilku miastach europejskich (m.in. Lyonie i Berlinie).
W roku szkolnym 1742/1743 był podprefektem kolegium warszawskiego, w roku następnym uzupełniał studia za granicą.
W latach 1746/1747-1753/1754 pełnił obowiązki podprefekta Collegium Nobilium, w 1754/1755-1755/1756 i 1764/1765 "patris spiritualis", a w 1756/1757-1758/1759 - rektora w nowym gmachu kolegium, którego budowę ukończył. Dnia 29 października 1753 roku, w uznaniu zasług, został powołany na rektora Collegium Nobilium, stanowisko to piastował do marca 1759 roku.
W 1760 roku przebywał w Rzymie jako asystent generalny zakonu.
Był tłumaczem tragedii:
- Voltaire'a "Zaire", wystawiona w Warszawie, w Collegium Nobilium w latach: 1747 i 1750,
- Voltaire'a "Atzyra", wystawiona w Warszawie w roku 1750,
- Voltaire'a "Merope", wystawiona w Collegium Nobilium w styczniu 1755 roku,
- Racine'a "Attalia", wystawiona w Collegium Nobilium w latach 1751 i 1752.
Trzy sztuki Voltaire'a były wynikiem realizacji wielkiego planu Stanisława Konarskiego przygotowania do roku 1755 pełnego przekładu wierszem dzieł teatralnych Voltaire'a, nigdy jednak nie został zrealizowany.
W latach 1746-1750 wzniósł osobny budyneczek za Collegium dla potrzeb teatru.
Miał udział w reformie szkolnictwa pijarskiego, przeprowadzanej w latach pięćdziesiątych XVIII wieku, a przynajmniej w przygotowaniu do druku tekstu "Ordinationes visitationes apostolicae... pro Provincia Polona... Scholarum Piarum...", części 4-5 opublikowana w Warszawie w 1753 roku, części 1-3 w Warszawie w 1754 roku.
Urodzony w rodzinie szlacheckiej.
Żył w XVIII wieku.
I RP edu
Projekt „Społeczne i kulturowe uwarunkowania edukacji w Rzeczypospolitej XVI–XVIII wieku” (nr rejestracyjny 2bH 15 0122 83), realizowany przez Polskie Towarzystwo Historyczne w ramach programu „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” w latach 2016–2019, ma na celu ukazanie idei edukacyjnych i programów kształcenia oraz instytucji związanych z edukacją w kontekście przemian społecznych i kulturowych dokonujących się w Europie i Rzeczypospolitej doby nowożytnej.