Brak danych.
Do zakonu jezuitów wstąpił w 1726 roku. Studia filozoficzno-teoogiczne odbył w latach 1729-1739. Jan Daniel Janocki podkreślił nie tylko szlacheckie pochodzenie, lecz także erudycję Glowera.
Był nauczycielem retoryki, filozofii i teologii w kolegiach jezuickich w Poznaniu, Kaliszu i Lwowie (1734-1935), a następnie w Kamieńcu Podolskim i Lwowie (1743-1745) oraz Lublinie (1745-1749).
W 1749 roku został regensem pierwszego w Rzeczypospolitej jezuickiego Collegium Nobilium we Lwowie, które zorganizował na wzór Theresianische Adelsakademie w Wiedniu i wzorcowej placówki zakonu - Collegium Romanum. Program naukowo-wychowawczy przedstawił w "Idea Collegii Nobilium [...] Leopoli erecti" (1749) i dokładniej w "De studiis Nobili Juventute dignis Oratio" (Lwów 1750), uwzględniał jednak warunki i potrzeby Rzeczypospolitej. Kształcenie młodzieży w pobożności, różnych naukach oraz szlachetnych i uczciwych obyczajach miało pozostawać przede wszystkim w zgodzie z „duchem Ojczyzny” i coraz ambitniejszymi wyzwaniami oświeconego stulecia.
Żył w XVIII wieku.
I RP edu
Projekt „Społeczne i kulturowe uwarunkowania edukacji w Rzeczypospolitej XVI–XVIII wieku” (nr rejestracyjny 2bH 15 0122 83), realizowany przez Polskie Towarzystwo Historyczne w ramach programu „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” w latach 2016–2019, ma na celu ukazanie idei edukacyjnych i programów kształcenia oraz instytucji związanych z edukacją w kontekście przemian społecznych i kulturowych dokonujących się w Europie i Rzeczypospolitej doby nowożytnej.